lørdag 10. oktober 2009

Figurteater work-shop!


Det har vært en begivenhetsrik dag! Vi dro til Orkanger på cafégalleri for at Iliade skulle få se figurteaterforestillingen "Katta og Svinet" framført av Teater Visuell. Hun syntes den var veldig spennende. Etterpå var det figurteater work-shop for voksne, noe jeg hadde gledet meg til! Det ble en intensiv innføring, med masse spennende teatersportliknende øvelser. Vi måtte øve på å bevege oss i gruppe og ha bevisstheten om det som foregikk på begge sider, for til slutt skulle vi i gruppe på fem føre en selvlaget dukke av avispapir. Det er ikke sikkert dere skjønner hvor gøy og utfordrene det var, men jeg legger ved en liten videosnutt allikevel :-)





Og så siste oppdatering på strikkefronten!
Det går framover må jeg si, men jeg klarer stadig å produsere en hel del "skjønnhetsfeil". Så lenge det ikke har noe å si for bruken lar jeg det være som det er ;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar