tirsdag 27. oktober 2009

"Det tar seg i persen!"

Nå er mitt aller første strikkeprosjekt i voksen alder så å si ferdig! Nå mangler det bare å dampe den og -kanskje enda viktigere- finne ut hvordan jeg skal tette de merkverdige hullene jeg har klart å produsere i skrittet på buksen! Min mor sier trøstende: "det tar seg i persen", men denne må virkelig til pers skal det bli en orden på det. Jeg er uansett veldig stolt av resultatet og jeg vet endel om hva jeg ikke skal gjøre neste gang. Gard bryr seg heldigvis ikke så mye om hva han har på seg enda.


2 kommentarer:

  1. kjære kjære tonje. Jeg er så stolt, og sjalu. Jeg prøver samme greie. Men kommer aldri i gang, synes det er kjempe vanskelig, og har ingen å strikke med akkurat nå. hmmm. men det kommer. Takk for gode kommentarer! klem

    SvarSlett
  2. Det var vanskeligere enn jeg trodde også ;-) Jeg har fått masse hjelp både fra erfarne strikkere i familien og strikkeskolen på nett. Noe har jeg gjettet meg til selv og det gikk ikke så bra ;-D

    SvarSlett