lørdag 6. februar 2010

All ære til min vordende mann!

Som nattammende mor har jeg fått det privilegiet å sove lenge i helgene. Da er det pappa'n som får stå opp med lillegutt og mor kobler ut barn og familie fra bevisstheten noen timer til.
Det hender ikke sjelden at min vordende mann finner på å bake boller eller koke kakao innen jeg rekker å stå opp. Hvilken luksus! I dag våknet jeg av at det luktet liflig av nystekt pai som vi skal bidra med i et fødselsdagsselskap senere i dag. Da trengte jeg ikke å tenke mer på det. Jeg blir så glad og takknemlig av slike hyggelige overraskelser! Jeg har det sannelig godt.



Så en liten strikkeoppdatering...

3 kommentarer:

  1. Gud, så heldig du er da, som har en mann som varter opp med både det ene og det andre før du står opp :o)

    Koselig blogg du har.
    Legger meg til som følger!

    Ha en fin kveld.

    Vibeke :o)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Vibeke!

    Jeg er din "bloggfølgesvenn" allerede og koser meg med å se bilder av nydelige Hermine og dine kreative boligløsninger :-)

    Tonje

    SvarSlett
  3. Hei Tonje,
    Tusen takk for den lille blogg prisen!!
    Jeg er i gang nå med å svare på den.
    Er helt enig, ville ikke overlevd uten den ene dagen i helgen å kunne sove til jeg våkner. Vanligvis uforskammelig tidlig alikevel...

    Vill gjerne se noen bilder fra de andre små!

    Klem, natalia

    SvarSlett